Acte necesare pentru redobandirea permisului de conducere

7 05 2008

Dupa cele 15 zile de condus cu dovada data de agentul care a intocmit procesul verbal, va veti prezenta la sediul politiei rutiere care v-a emis permisul de conducere cu urmatoarele documente:

  • copie xerox a dovezii
  • copie xerox a chitantei care atesta ca ati platit amenda aferenta suspendarii
  • un dosar

Dupa ce ati promovat examenul de redobandire, o sa fiti nevoiti sa inaintati o cerere catre comandant pentru a va reduce pedeapsa.

Foarte important este sa aveti tot timpul la dumneavoastra acea dovada. Numai cu ea puteti intra in examen.
Daca nu ati mai avut permisul suspendat in ultimele 6 luni, acea cerere va fi aprobata cu siguranta.


Actions

Information

22 responses

29 07 2008
Antonio1

Este un proces mult mai complicat obtinerea si redobandirea permisului de conducere, de aceea am facut chiar o pagina WEB care spune detaliat acest lucru, puteti intra pe numele meu de mai sus si sa cautati link-ul redobandire permis.

Acuma ce vreau eu sa spun la spun legat de acest subiect este ca acest proces e mai rau decat in comunism, mai batut in cap si fara nici o gandire cat de mica desi suntem in epoca comunicatiilor la distanta fara prea multe costuri.

Am o intrebare, cum e posibil ca un om ce locuieste in Iasi si are accident, caci era in timpul serviciului in Timisoara, din vina lui, sa zicem neacordare de prioritate, ceea ce inseamna 60 zile suspendare daca a avut loc un accident. Deci cum este posibil ca omul nostru din Iasi cu accident in Timisoara, sa sustina testul de reducere de pedeapsa, numai in Iasi, dupa care sa depuna dosarul pentru clementa, numai in judetul cu accidentul, adica in Timisoara, si dupa aceea sa ridice permisul tot din Iasi?

Sau si mai rau, cum este posibil ca un om ce a obtinut permisul in Iasi si e flotant in Timisoara, care a avut acelasi accident in Timisoara, sa poata sustine examenul pentru reducere doar in Iasi, sa depuna dosarul doar in Timisoara si sa ridice permisul iar doar in Iasi??? Politia romana cum ajuta populatia? De ce e bataia asta de joc, de ce acelasi examen prostesc, nu poate fi sustinut oriunde in Romania???? Nu sunt absurd dar mi se pare bataie de joc, nu se face nimic in sensul asta! Aberant, prostesc, lucru, care daca ar fi cunoscut Europei, cred ca si-ar face cruci in zeci de feluri!!

Sper sa se faca ceva in sensul asta, Romania este o tara, si in orice judet ai fi, privind actele, documentele, evidenta populatiei, ar trebui sa-ti fie accesibila atata timp cat esti in Romania! Politia romana sa faca ceva pentru dezvoltarea sistemului informatic, sa ia exemplu de la Electrica, care au pus cel mai tare sistem informatic la punct!

29 07 2008
Cata

Eu atunci cand am dat acest examen era un domn care facuse accident in Pitesti si el era din Rm.Valcea si a putut sa dea acest examen in localitatea de domiciliu nu stiu cum a putut face asta pentru ca “dupe” (cum zic politistii) legislatia in vigoare ai dreptate. Dar cand a venit vremea sa i se inapoieze permisul de conducere nu-l mai gasea nimeni. Intre Pitesti si Rm.Valcea s-a pierdut. Acum ce trebuie sa faca conducatorul auto? Cere o dovada! Nu se poate da dovada pentru asa ceva, dar circulati ca nu e nicio problema. Pai cum sa nu, si amenda pentru neprezentare de documente, cine o plateste in situatia de fata. A facut politistul o fata, era asa de nervos ca-i rapea din timpul de cafea si ca-l contrazicea! Si asa omul vreo 2 saptamani a mers cu banii de spaga pregatiti, ca de asa se procedeaza la noi si asa l-a invatat un “preten” politist.
Am ajuns la concluzia ca traim intr-o tara unde nimeni nu da 2 euro pe tine si daca nu ai bani mori in spital de apendicita sau mai rau te omoara ei.

SA FUGIMMMM !!!!

10 11 2008
Simon

Am si eu o intrebare . daca astept sa treaca intreaga perioada de suspendare(60 zile pt neacordare de prioritate), mai trebuie sa dau examen pt redobandire? astept un raspuns cat mai repede pe e-mail. Va multumesc.

31 03 2012
ady

nu mai trebuie sa dai examen dar ti se prelungeste perioada de suspendare cu 30 zile

7 01 2009
Dorin

Pentru Antonio…nu stiu cum era cand ai avut tu problema asta, sau cat de bine ai fost informat. Dar dosarul cu acele copii dupa acte impreuna cu cererea catre comandant le poti trimite printr-o recomandata la institutia de poilitie al judetului respectiv. E drept ca daca iesean fiind ai mutatie in Timisoara, ar trebui sa ai drepturi depline cu timisorenii si sa nu faci un drum pentru examen acolo unde ai buletinul eliberat.
Ma rog intr-un fel au si ei dreptate…ca daca ai doar mutatie, tu practic locuiesti de drept acolo unde scrie in buletin. Daca ai avut timp sa faci accident si sa fie vina ta, ar trebui sa-ti faci si putin timp sa mergi sa-ti susti un examen pedeapsa. Partea mai naspa e ca prietena mea nu s-a prezentat la examen si din 60 zile de retinere i-au marit la 90. Asta da shock!

20 02 2009
TOADER

EU NU AM 1 AN DE VECHIME LA PERMIS..O SA-MI REDUCA DACA DAU TESTUL??? AM DECAT 4 LUNI…

27 02 2009
cristi

daca astepti sa treaca 60 zile fara sa dai examen se mai adauga o luna.. daca dai examen si il iei se scade o luna din cele 60 zile.. deci logic tu ai permisul suspendat ori pt 1 luna ori pt 3. stiu pt ca m-am documentat si eu ma aflu in aceeasi situatie;))

27 04 2009
petre

am si eu o intrebare am luat examenul de redobandire am platit amenda si ma duc la ilfov pnt ca acolo trebuie deca mi se aproba de la 90 de zile la 30 mai trebuie sa stau inca o luna fara permis am stat pana acum 1 luna si jumatate si in cat timp se da raspunsul normal la politie jud ilfov ?? muultumesc

27 04 2009
Fetita

Daca nu dai acel examen atunci se mai adauga inca 30 de zile la cele 90. Si eu sunt in aceasta situatie acum si am vorbit cu un comisar si m-a lamurit cum sta treaba cu aceasta perioada.

27 04 2009
Fetita

Scuze la cele 60 de zile am vrut sa zic. In total sunt 90 de zile.
Apropo ce se scria mai sus e o adevarat aberatie. Eu am permis de Timisoara, am avut accident in Alba si trebuie sa dau examen in Timisoara si sa ma intorc in Alba sa de pun cerere daca vreau sa mi se reduca pedeapsa…O intreaga Nebunie

27 04 2009
Fetita

Intrebarea mea ar fi urmatoarea: Trebuie sa ma programex pentru acele examen sau e suficent sa ma prezint in zilele in care se da examen cu acele documente necesare si sa dau examenul?
Astept Raspuns pe mail va rog frumos, cei care cunoasteti :)
Adresa de mail este: fetita_7@yahoo.co.uk

18 09 2009
felix

dupa depunerea cererii pt reducerea perioadei de suspendare, mi-ai spus la politie ca trebuie sa astept max 30 de zile raspunsul! suspendarea este de 3 luni, deja a trecut o luna! speram sa dureze doar 2-3 zile! voi cat ati asteptat?

8 10 2010
cristi

Am luat examenu de redobandire a permisului. Am vazut care sunt actele necesare pe langa cererea de reducere a pedepsei. Eu nu mai am chitanta de plata a amenzii. De unde o pot lua pentru a o anexa la dosar?

31 03 2012
ady

exact in situatia ta sunt si eu mi-am pierdut si chitanta si procesul verbal.oare ce este de facut?

26 04 2011
carmen olaru

sotului meu i-a fost luat permisul in lupeni, tg jiu pt depasirea vitezei in localitate. La momentul respectiv nu avea asupra lui permisul si nu i s-a dat inca dovada. Unde trebuie sa predea permisul si ce trebuie sa faca pt sustinerea examenului pt reducere la 30 zile ( are 60 zile).

10 08 2011
razvan

am si eu o itrebare: am permisul suspendat 3 luni plus testare pentru conducere cu numere rosii expirate…..acum trebuie sa dau examen 13/15 ce acte imi trebuie pentru programare si care sunt pasii de urmat pentru a nu fi intors din drum pentru cine stie ce acte….raspuns pe alex18razvan@yahoo.com….va multumesc antcipat

10 08 2011
careceva

Iti trebuie:
copie xerox a dovezii
copie xerox a chitantei care atesta ca ati platit amenda aferenta suspendarii
un dosar plic

La Valcea trebuie sa te prezinti in zilele in care se da acest examen. Nu iti trebuie programare. Foarte important, dupa ce ai trecut, depune imediat cererea si fii dragut cu nenea militian (asta daca nu gasesti si tu pe cineva cunoscut pe acolo) ca sa ti-o aprobe repede.
Daca nu ai mai avut abateri in ultimele 6 luni nu au de ce sa nu o aprobe.

Mult succes!

P.S. Sa-mi zici ce ai facut.

17 12 2011
Gigi Vitezomanu'

Salut. Am permisul suspendat 60 de zile pt neacordare de prioritate. Evenimentul a avut loc pe 1 dec. 2011, iar eu am facut 1 an pe 8 dec 2011.
Permisul l-am mai avut suspendat in martie 2011 pt 3 luni, depasire viteza.
Eu pot da testarea 13/15 ca sa raman la 60 de zile? Ca am inteles ca daca nu o dau, la cele 60 de zile se mai adauga inca 30…deci 90… si e prea, prea:)) … in ultimile 6 luni, nu am mai avut permisul suspendat:d … Va multumesc

21 04 2013
george

buna..cum se da acest examen?pe calculator s-au pe formularele vechi cum era inainte?

22 04 2013
careceva

Eu l-am dat pe formulare vechi, dar atunci si examenul de permis se dadea asa.

8 05 2013
silvestru

Imi poate spune cineva cand ma pot duce in bucuresti sa depun actele pentru reducerea perioadei de suspendare a permisului.

Multumesc.

8 05 2013
careceva

Din cate imi aduc eu aminte actele trebuie depuse in 15 zile, adica atata cat ai dovada de circulatie.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

