Politia

29 02 2008

Pe 26 februarie mi`am scos si eu masina din  service din cauza unei nebune in Bucuresti care nu a mai stiut care e frina si m`a facut praf si ma plimbam asa de nebun, ma bucuram de placerea de a conduce. Stiind ca pe zona unde eram era limita de viteza de  70 nu m`am mai uitat la km si chiar atunci din boscheti un nene militian a sarit din masina, mai sa dau peste el. In sfarsit opresc fara nici un stres, stiam ca o sa iau amenda si intreb politicos pentru ce m`a oprit si la fel de respectuos el imi zice ca pentru viteza . Mai curios din fire ii zic si cat am avut? El zice 92 si acolo e limita de 40 iti iau permisu ma doare in pula.

Cand am auzit am ramas fara cuvinte si m`am dat jos din masina sa`l intreb daca e sigur pe ceea ce face si daca in sarcinile de serviciu  ale lui scrie ca trebuie sa vorbeasca vulgar cu oamenii care sunt respectuosi cu el. Ma uit asa nedumerit la el si il intreb daca e normal, mentionez ca semnele alea fusesera amplasate cu o seara inainte de niste idiotii mai mari decat nenea militianu pentru ca acolo e drum cu 2 benzi pe sens si e drum drept, are vreo 14 km de linie dreapta. Zic pentru 2km imi retii permisu pe 90 de zile pe drum drept. Si de atunci incepe o adevarata cearta pentru ca nu am mai putut suporta atitudinea lui de sef si am reusit in acea zi sa ajung si pina la sefu lui direct . Ne`am intalnit dupa vreo 4 ore eu fiind chemat la politia rutiera, credeam ca se intorsese lumea cu fundu in sus, o sa`mi dea permisu inapoi dar ce sa vezi acolo respectivu agent m`a chemat sa`si ceara scuze si sa`mi zica ca o sa ma ajute sa`l recuperez intr`o luna ca a fost o greseala, pola mea dar eu tot cu permisu luat am ramas dar cu scuzele militianului.

In sfarsit a fost greseala mea dar asa ceva e posibil doar in Romania unde politia rutiera asa stie sa gestioneze neste situatii de criza sa zica ca ii doare in pula . Din partea mea sper sa ii doara cat mai rau acolo la propriu ca sunt nesimtiti.


Actions

Information

2 responses

29 07 2008
Antonio1

interesanta povestea ta. Dar de faptul ca esti flotant intr-un judet in care locuiesti si ti se ridica permisul, urmand sa mergi in judetul de unde provi sa dai examenul de redobandire, sa revi acolo unde esti flotant sa depui dosarul pentru reducere, si in final sa mergi iar in judetul de unde ai obtinut candva permisul, ca sa-l ridici??? De serviciul asta militienesc in care ai nevoie de cel putin 2 zile de concediu, bani dati pe drum si altele, ce zici????

Si stai sa-ti zic una si mai buna legat de semnele peste noapte. Am avut accident in Timisoara intr-o intersectie unde am coborat surprins stiam ca trebuia sa am prioritate, semne puse aiurea. In procesul verbal am specificat ca e prost semnalizata intersectia. In aceeasi intersectie cel putin 2 accidente existau saptamanal, chiar froiam sa chem presa sa scrie despre fenomen, sau televiziunea sa filmeze. Numai ca la o luna dupa accident, intersectia a fost schimbata, au mai pus vreo 3 indicatoare in plus, acuma surprinzator, cu prioritate, acolo unde acum 1 luna mi-a luat permisul ca nu am dat cedeaza. Dar si acum intersectia e prost semnalizata, chiar am poze, au pus cedeaza la toate drumurile care intra in intersectie!!!!! Iti vine sa crezi? Am facut si poze, sunt surprins de politia romana (sau militia, cred ca asa suna mai bine)…

29 07 2008
careceva

Deci sa mor asta e cea mai tare faza. Daca poti as vrea sa vad si eu pozele, cand ai timp. Frate am fost recent afara si am vb cu un italian si cand i-am zis ca am facut 7 ore de la Valcea la Arad, 470 km, cum ai zis si tu, nu stia cum sa se mai inchine.

Si ce am mai observat si am ramas cu buza umflata, e cum isi tin aia masinile. Deci pe niciuna nu vezi zgarietura de praf sau puncte mici pe caroserie de la pietrele de pe asfalt.

Eu am masina neagra. Dupa un an de folosire si 15000 in cap parcursi in Romania arata ca naiba. Ma oftic de mor.

Leave a Reply

