Abonament fantoma la ORANGE!!!

18 04 2008

Astazi  am primit o instiintare de la KSI cum ca as avea de platit 99 milioane! pentru vreo 14! numere Orange. Povestea e in felul urmator – am avut o firma, care e inchisa din decembrie anul trecut, iar azi primesc aceasta instiintare de la KSI sa platesc cele 10-15 facturi, nici nu mai stiu cate, care sunt din data de 2 noiembrie 2007.

Am fost la Orange, dupa rugaminti, nervi si cereri, mi s-au dat niste duplicate dupa aceste facturi si numele persoanei care a contractat abonamentele cu Orange, persoana absolut necunoscuta mie, cel putin dupa nume. Foarte ciudat e ca a mai facut si niste plati (si nu neinsemnate – cam 20 de milioane), a sunat de foarte multe ori la relatii cu clientii. A fost sunata de mai multe ori chiar de Orange, caruia probabil i se parea putin ciudat ca incarca prepay-uri de 20 de ori pe zi, spunand chiar, cand i s-a spus ca figureaza in preventel, ca este adevarat, dar ca administratorul firmei, respectiv eu, sunt un bun platnic, pentru ca am mai avut un abonament in urma cu 2 ani. Nu inteleg de unde putea sti acest lucru.

Dupa ce am facut tot posibilul sa imi dau seama daca vreodata actele au ajuns in mainile altcuiva, mi-am dat seama ca da, o singura data. Firma asta a adus numai probleme, asa ca am zis ca “ii mai dau o sansa”. Daca nu se oferea cineva sa o cumpere in cateva zile, o inchideam. Si, din pacate (spun acum) s-a oferit cineva. Sub pretextul ca vor sa verifice firma, au facut copii dupa certificatul de inregistrare si dupa actul constitutiv. Nu inteleg insa ce pila sa fi avut asa incat sa fi facut abonament pentru 14!!! numere doar cu aceste acte.

Este clar mana unui angajat Orange la mijloc. Nimeni nu putea sa inchieie contract in afara de mine fara vreo duzina de declaratii, imputerniciri si stampile. Am ajuns la concluzia ca Orange este as in inselarea clientilor si storsul de bani.


Actions

Information

One response

25 02 2009
Dumitrel Gheorghe

Am si eu doua abonamente azi dimineata am primit un telefon care imi comunica urmatoarele: Numele meu e cutarescu sunt de la orange si ni sa stricat un calculator si vrem sa va inregistram din nou in baza de date
-Eu iam raspuns: da si eu cu ce va pot ajute
-el zice :datimi va rog seria si numarul dumneavoastra de pe buletin
-eu ii raspund: dar imi puteti zice numele dumneavoastra inca o data si de ce ma sunati cu numar privat?
-el zice:Va sunam de pe calculator si deacea apare cu numar privat (omu era foarte bazat pe cuvintele care le zicea)
-eu iam raspuns:da vi le voi da imediat si am inceput sa ii zic nuste numere fictive care nare nicio legatura cu cartea mea de identitate
-el zice: ok acum sa va inregistram in calculator formati urmatorul numar pe telefonul dumneavoastra si incepe steluta 100#4#08…………….
-eu ii raspund pai bine mai fraere tu pe mite teai gasit sa ma fraeresti timpitule lam luat tare si a inceput sa se bilbie nu se astepta sa intru in forta in el eram si oleaca nervos si mam descarcat pe el cu cele mai spurcate cuvinte de pe pamint nu mai stia cum sa reactioneze sa blocat o tinea in truna sa taztez codu care mil zicea .Intr-un final a inchis telefonu.
Dar stau si ma gindesc cite persoaane sunt mai naive si face cea ce le zice acesta persoana si tasteaza pe telefon codu care il spune cu mine nu ia mers ca eu stiu pe derost toate optiunile de la orange si cea ce a vrut sa faca el este 100 inseamna meniu 4 reincarcare si urma sa imi zica si numaru lui si ii reincarcam telefonu sau eu stiu ce mai urma.Traim in Rominia si orice e posibil.Iam sunat pe cei de la orange si leam zis si au zis ca ei nu le poate face nimic si leam cerut sa imi zica ce numar ma apelat ultima data si nu au vrut mai trimis sa depun plingere la politie.

Leave a Reply

