Gigi Becali + DNA = o valiza de bani…

4 06 2008

Am primit azi o intrebare destul de grea – ce pedeapsa i-as da lui Gigi Becali pentru faradelegile pe care le-a comis de-a lungul timpului – si am dat peste un poll aberant in legatura cu acest subiect. Pina acum nicio institutie a statului nu l-a condamnat, cat din cauza acelei intentii de a da o valiza cu bani, niciodata nu o sa poata fi condamnat. In acelasi mod as putea si eu avea intentia sa ii dau o sacosa de rafie cu bani lui Traian Basescu pentru a nu se mai implica in campania politica. M-ar aresta cineva? Binenteles ca nu.

Totusi, eu vad o pedeapsa buna care sa il potoleasca pentru un timp – suspendarea Stelei din UEFA Champions League. Dupa parerea mea, aceasta este cea mai dreapta pedeapsa pentru multe din greselile lui fotbalistice. Dar cu siguranta nimeni nu va pati nimic. Gigi Becali are scoala. A reusit sa fure puncte cu o bricheta; nu s-a gasit inca cel care sa-i inunde corabiile cu bani.


Actions

Information

Leave a Reply

