Orange ingrasa factura in ajun

3 07 2008

Dupa ce am patit atatea cu Orange-ul asta mai mult maro decat portocaliu, astazi m-am uitat pe site sa vad cum mai stau cu factura si am vazut ca am de platit 120 de lei.

De abia asteptam sa scap de ei dupa un contract de 2 ani, dar nu credeam ca o sa mi-o mai faca iar pana in noiembrie, cand pot sa reziliez contractul.

Pe 29 mai 2007 am activat o optiune de 180 de minute. Mai aveam o optiune permanenta tot de 180. Luna trecuta si de obicei in fiecare luna, daca nu termin minutele, din cauza ca sunt foarte ofticata pe ei si pentru ca nu reporteaza niciun minutel, incerc sa ajut si eu cate un prieten care are nevoie de bonusuri pe prepay🙂. Asadar, si luna asta am facut la fel. Pe 25 am inceput sa bag minute.

Uitandu-ma azi pe site, am avut un soc. Cum nu sunt mare amatoare a vorbitului la telefon, nu prea depasesc 60 de lei pe factura. Sun la ei si imi raspunde o domnisoara care imi spune ca optiunea activata pe 29 mai 2007 s-a terminat pe 25 iunie 2008 ???, ce coincidenta, exact cu o zi inainte de a-mi intra minutele pentru luna urmatoare. Si ce acceptiune ciudata au pentru termenul de “1 an”!!! In plus, mi s-a zis ca trebuia sa tin eu minte data la care mi se termina optiunea, ceva de genul sa adaug pe calendar la aniversari, pentru ca ei nu aveau nicio datorie sa imi aduca aminte acest lucru. Si ce nu mai inteleg este de ce nu au schimbat ordinea, de ce nu au considerat ca s-au terminat minutele din optiunea permanenta primele, din moment ce ambele sunt in acelasi regim, oricand si numai in retea.

Mi-au facut-o din nou; m-am saturat sa fiu trasa in piept de asa-zise companii respectabile care mananca banii altora pe paine.

Andreea


Actions

Information

2 responses

18 07 2008
senilus

ca si abonat ar trebui sa cunosti prevederile contractului tau…afirmatia ta legata de faptul ca portocala ar fi trebuit sa te anunte cand iti expira optiunea denota naivitate … legat de costuri suplimentare ai la dispozitie factura detaliata,etc…iti poti verifica singura costurile.
eu am renuntat la serviciile portocalei pt simplul fapt ca am primit o oferta mai buna din partea cosmote.( la aceeasi val a abonamentului cosmote imi ofera dublu min nationale…si moca in retea…so verzii papa portocale🙂

8 08 2008
ovidiu

bai fratilor, astia de la Orange vad ca s-au pus pe luat banii de la mine.
in fiecare luna platesc nu mai putin de 120 lei , factura telefonica
nu prea-mi vine sa cred ca vb de 120 lei pe luna sau 100, 84 fara TVA

Leave a Reply

